۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
جذب یک هزار نیروی بومی در پتروشیمی شازند/ صادرات ۲۵۰ میلیون دلاری به ۴۰ کشور
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند خبر داد؛

جذب یک هزار نیروی بومی در پتروشیمی شازند/ صادرات ۲۵۰ میلیون دلاری به ۴۰ کشور

اراک- مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند با اشاره به اینکه ظرف دو سال گذشته یکهزار نفر از نیروهای بومی جذب شرکت پتروشیمی شازند شده اند گفت: این شرکت طی سال گذشته ۲۵۰ میلیون دلار صادرات به چهل کشور داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم ولدخانی عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه که در دفتر شرکت پتروشیمی شازند برگزار شد، در تشریح اقدامات این واحد صنعتی در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: روزانه بیش از پنج هزار نفر در شرکت پتروشیمی شازند درحال تردد هستند و تا امروز یک مورد فوتی ناشی از کرونا در این شرکت گزارش نشده است.

ولدخانی افزود: پتروشیمی شازند بر اساس مصوبات هیات مدیره ۵۰۰ میلیون تومان در بحث کرونا به واحدهای درمانی استان مرکزی کمک مالی کرده است. مواد ضدعفونی کننده این شرکت در اختیار مراکز درمانی استان مرکزی قرار گرفته است.

وی بیان داشت: پتروشیمی در سال ۹۶ مقرر بود با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان نسبت به ساخت بیمارستان در شازند اقدام کند که به دلایل نامشخص استارت این پروژه زده نشد و ساخت بیمارستان در شازند در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند عنوان داشت: ظرف دو سال گذشته یکهزار نفر از نیروهای بومی جذب شرکت پتروشیمی شازند شده اند و استاندار خواستار جذب نیرو از تمام استان در این شرکت بوده و به سفارشات برای آزمون استخدامی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ولدخانی اظهار داشت: سال گذشته شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان فروش محصولات ثبت شده و ۲۵۰ میلیون دلار صادرات به چهل کشور از جمله برزیل، چین، اروپا و  کشورهای آسیایی انجام شده و صادرات محصولات پتروشیمی از طریق ریل راه آهن به کشور ترکیه برای اولین بار صورت گرفته است.

کد خبر: ۳۳٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha