۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
افتتاح و بازدید از ۴ طرح راه و شهرسازی در سنندج
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد

افتتاح و بازدید از ۴ طرح راه و شهرسازی در سنندج

کردستان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در سفر یک روزه خود به کردستان از دو طرح راه و شهرسازی در سنندج بازدید کرد و با حضور او روبان افتتاح دو طرح هم بریده شد.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از طرح پیاده راه خیابان فردوسی سنندج اظهار داشت: تبدیل خیابان فردوسی از سواره به پیاده راه اقدام ارزشمند و اساسی در این شهر است.

مهدی عبوری خطاب به اجرا کنندگان این طرح گفت: نگران تامین مالی این طرح نباشید و تمام تلاش خود را بکار گیرد تا در هفته دولت آن را بهره برداری برسانید.

وی اضافه کرد: این طرح با توجه به اینکه در مسیری قرار گرفته که طولانی شدن آن منجر به ایجاد مشکل و نگرانی برای کسبه و بازاریان خواهد شد لذا باید با تمام توان و در چند شیفت کاری برای افتتاح سریع آن اقدام شود.

استاندار کردستان هم در این بازدید از پیمانکار این پروژه اظهار گله‌مندی کرد و گفت: اتمام این پروژه تا دو ماه آینده توجیه پذیر نیست و باید هرچه سریعتر برای افتتاح آن اقدام شود تا مردم به ویژه بازاریان موجود در این مسیر بیشتر از این متضرر نشوند.

از دیگر طرح هایی که مسئولان کشوری و استانی امروز از آن بازدید کردند، طرح هفت باغ سنندج بود که  بزرگترین طرح بازآفرینی شهری کشور محسوب می‌شود و مساحت آن ۳۲ هکتار است.

بلوار ماموستا هیمن در ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج امروز دوشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری و استاندار کردستان به بهره برداری رسید.

برای احداث این بلوار یک کیلومتری با عرض ۲۲ متر، شش میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که از این مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن توسط اداره کل راه و شهرسازی و مابقی آن از سوی شهرداری و سایر ادارات خدمت رسان تامین شده است.

از دیگر طرح‌هایی که امروز به بهره برداری رسید، طرح بهسازی معابر تپه نوبنیاد در محله کانی کوزه شامل سنگفرش و پل گذاری در ۲۵ کوچه بود که برای اجرای این طرح دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری هزینه شده است.

کد خبر: ۳۳٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha