۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
تعطیلی فعالیت های تجاری در ملبورن
در پی شدت گرفتن کرونا در استرالیا صورت گرفت؛

تعطیلی فعالیت های تجاری در ملبورن

دولت استرالیا با هدف مقابله با کرونا دستور تعطیلی فعالیت های تجاری غیرضروری را در ملبورن صادر کرد.

به گزارش بازار دولت استرالیا با هدف مقابله با شیوع کووید - ۱۹ دستور تعطیلی فعالیت‌های تجاری غیرضروری را در ملبورن یکی از شهرهای بزرگ این کشور صادر کرد.
 
مقررات منع آمد و شد شبانه در ملبورن اجرایی شد
شبکه تلویزیونی رویترز در گزارشی از اعمال مقررات منع آمد و شد شبانه در ملبورن استرالیا خبر داد.

بر اساس این گزارش، شهروندان در دومین شهر پر جمعیت در استرالیا صبح روز دوشنبه در حالی از خواب بیدار شدند که شب قبل از آن با مقررات منع آمد و شد شبانه مواجه شده بودند.

مقامات ایالت ویکتوریا روز یکشنبه (دوم ماه اوت) به عنوان بخشی از شدیدترین محدودیت‌های مرتبط با آمد و شد در این کشور تا به امروز که برای مهار ویروس کرونا در نظر گرفته شده است، مقررات منع آمد و شد شبانه را در ملبورن مرکز ایالت ویکتوریا در نظر گرفتند.

این مقررات که قرار است برای شش هفته ادامه داشته باشد از ساعت هشت شب آغاز می‌شود و تا ساعت پنج صبح ادامه می‌یابد و بدین ترتیب ساکنان این شهر پنج میلیون نفری تنها برای کار یا انجام دادن اقدامات ضروری می‌توانند از خانه خارج شوند.

سوپرمارکت‌ها همچنان باز خواهند بود و رستوران‌ها که همچنان نمی‌توانند در داخل رستوران غذا سرو کنند، قادر خواهند بود به خدمات بیرون بر خود ادامه دهند.
اما از برخی از کسب و کارها که پیشتر مجبور نشده بودند تا تعطیل شوند خواسته شده است تا تعطیل شوند. قرار است روز دوشنبه جزئیات بیشتری در ارتباط با این موضوع منتشر شود.

کد خبر: ۳۳٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha