۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کاهش هزینه های تولید با به کار گیری به روز ترین کمباین دنیا
نسل جدید کمباین های مدل CH۷.۷۰ رونمایی شد

کاهش هزینه های تولید با به کار گیری به روز ترین کمباین دنیا

شرکت تولید ادوات و ماشین آلات کشاورزی New Holland Agriculture از نسل جدید کمباین های مدل CH۷.۷۰ رو نمایی کرد که این کمباین قابلیت تفکیک انواع دانه ها در کمتر از ۲۰ دقیقه را دارا است.

بازار؛ گروه کشاورزی: کمپانی تولید ادوات و ماشین آلات کشاورزی شرکت «New Holland Agriculture » از نسل جدید کمباین های مدل CH۷.۷۰ رو نمایی کرد. نسل جدید این  مدل مفهوم جدیدی از کشاورزی مدرن را به دنیا عرضه خواهد کرد. در واقع  مدل جدید کمباین  CH۷.۷۰ ظرفیت کمباین  های  میان رده ای با کاربرد بهینه متوسط را تا حد چشمگیری ارتقاء داده است. موتور کم مصرف با تکنولوژی HI-eSCR ۲، بهره وری بالا همراه با  کاهش هزینه ها و  تسهیل عملکرد  برداشت  ازجمله ویژگی های بارز این کمباین است.

لارس سورنسن مدیر روابط عمومی این کمپانی می گوید: ما نسل جدید کمباین CH۷.۷۰  را برای کشاورزان و پیمانکاران حرفه ای طراحی کرده ایم  که به دنبال عملکرد بالا و کمترین هزینه هستند.

در حقیقت این مدل کمباین نتیجه ۴۵ سال تلاش بی وقفه تیم ما در صنعت ماشین‌آلات کشاورزی است. به این ترتیب سیستم تفکیک سازی دوقلوی روتور، سیستم های حفظ تعادل، سیستم های باد بزن چند مرحله برای اولین بار به دنیایی ماشین الات کشاورزی وارد  می شوند.

این سیستم هوشمند با تطبیق پذیری بالا توانایی تفکیک انواع دانه ها در کمتر از ۲۰ دقیقه را فراهم می آورد

لیونل گلیروکس، مدیر بخش بازاریابی این کمپانی نیز می گوید: کمباین مدل  CH۷.۷۰ افق جدیدی بر روی  محصولات کمپانی New  Holland  Agriculture ایجاد کرده است. این مدل با به چالش کشیدن  مدل کمباین های چرخشی معمولی و میان رده ای میزان انتظارات مشتری ها را بالا برده است. در واقع این مدل جدید پاسخگوی تمامی نیازها و کم کاستی های مدل های قبلی است.

وی در ادامه خاطر نشان می کند: محصول تولید شده دارای ماهیت چند منظوره بوده که این خود منجر به کاهش هزینه ها در بخش های مختلف خواهد شد.

از سوی دیگر، کارلو لامبر رییس کمپانی New Holland نیز می گوید امروزه با این محصول در صدر لیست بهترین کمپانی های تولید ادوات کشاورزی قرار گرفته‌ایم و محصول ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها پاسخگوی تمامی نیازهای کشاورزان است. علاوه بر این ما با تکیه بر خلاقیت و نوآوری از میزان هزینه های کشاورزان کاسته ایم.

 از نکات قابل توجه در این مدل کمباین ها این است که دارای سیستم دو کوبنده با ظرفیت بسیار  بالاست که تا حد زیادی از  شکستن دانه و کاهش کیفیت کاه می کاهد

بارزترین ویژگی های کمباین مدل CH۷.۷۰
گفتنی است این فناوری جدید در مقایسه با سایر کمباین های معمولی دارای ۲۵% درصد توان بالاتر است. سیستم  خرد کن دو کوبنده  با قطر ۶۰۰ میلی متر وظیفه کوبیدن و جداسازی دانه از کاه را بر عهده دارد.

همچنین این سیستم هوشمند با تطبیق پذیری بالا توانایی تفکیک انواع دانه ها  در کمتر از ۲۰ دقیقه را فراهم می آورد.

از سوی دیگر سرعت هرکدام از کوبندها توسط یک سیستم هیدرولیکی و  از طریق راننده کمباین  کنترل می شود. در واقع راننده کمباین می تواند بر اساس نوع دانه و شرایط موجود سرعت کوبندها را تغییر دهد.

جالب است بدانید این سیستم دارای توان بالای انعطاف پذیری متناسب با نوع گیاه و شرایط دانه است به صورتی که فرایند جداسازی و سایش کاه از دانه با بیشترین میزان دقت و ملایمت انجام  می شود. در واقع  هدف از این مهم حفظ کیفیت دانه و کاه است.

از دیگر نکات قابل توجه در این مدل کمباین ها این است که دارای سیستم دو کوبنده با ظرفیت بسیار  بالاست که تا حد زیادی از  شکستن دانه و کاهش کیفیت کاه می کاهد.

 در کمباین مدل CH۷.۷۰  سیستم  هوشمندی تعبیه شده است که وظیفه آن افزایش عملکرد ۲۵% درصدی سیستم پاکسازی به صورت خودکار  است

از دیگر سیستم های متمایز کننده در این کمباین می توان به سیستم  Twin Rotor  جدا کننده با طول ۳.۵۴ متری و عرض ۲۱ اینچی اشاره کرد که وظیفه تفکیک دانه از کاه را با بالاترین میزان دقت و حساسیت به عهده دارد. درواقع نوع و وضعیت سیستم جدا سازی دانه از کلش با نوع گیاه تطبیق داده می شود و سپس عملکرد جداسازی وارد مرحله عملیاتی  می شود.

یکی دیگر از قابلیت های این کمباین ها تغییر و تنظیم مارپیچ ها  تا ۹.۱۵ متر است که به صورت مکانیکی با محفظه فیدر خردکن ورودی کمباین  منطبق خواهد شد؛ هدف از این تغییرات مداوم اجتناب از شکستن دانه و حفظ کیفیت کاه و جلوگیری از هدر رفت محصول و تسریع فرایند است.

افزایش ۱۵ درصدی پاکسازی دانه از کاه
ظرفیت و سرعت پاکسازی این مدل از کمباین با سایر قسمت ها از جمله خرمن کوبی و جداسازی کاملا تطابق دارد. کمباین‌های مدل CH۷.۷۰ به سیستم های پاکسازی سه مرتبه ای زنجیرهای  Triple-Clean مجهز است که توان پاکسازی دانه از کاه را تا ۱۵% درصد در مقایسه با کمباین های معمولی  افزایش می دهد. در این مدل از دو  هلیس مجزا جهت انتقال  غله به طرف نقاله ها استفاده می شود.

 در کمباین مدل CH۷.۷۰  سیستم  هوشمندی تعبیه شده است که وظیفه آن افزایش عملکرد ۲۵% درصدی سیستم پاکسازی به صورت خودکار  است. در واقع با استفاده از این سیستم مرحله الک کردن و پاک سازی دانه از کاه به شکل یکپارچه و با بالاترین زمان ممکن  انجام می شود. علاوه بر این، سیستم فوق مسئولیت  تنظیم  تعیین زاویه  و سرعت  بادبزن ها را برعهده دارد.

حفظ تعادل  این کمباین ۱۸% درصد بالاتر از سایر کمباین ها است

یکی دیگر از سیستم های  استفاده شده  در قسمت  پاکسازی،  سیستم   Opti-Fan است که به صورت خودکار نوسانات سرعت  بادبزن ها را که در  اثر حرکت کمباین بر روی سطوح شیبدار به وجود آمده اند، کنترل می کند.

در واقع سیستم Opti-Fan  سرعت بادبزن ها در حرکت کمباین به طرف بالا را کاهش می دهد تا از خروج دانه از دهانه عقبی کمباین ممانعت کند و جالب اینجا است که این  فرایند برای سطوح شیبدار به طرف پایین معکوس عمل می‌کند.

حفظ تعادل کمباین در مناطق کوهستانی با استفاده از تکنولوژی خود تراز هوشمند
برای حفظ عملکرد پایدار کمباین در شرایط کوهستانی، سیستم جانبی مورد استفاده قرار گرفته است. در این بخش از  تکنولوژی خود تراز هوشمند  برای حفظ تراز و تعادل خودکار  بر روی سطوح پر شیب استفاده شده است.

یکی از مزیت های سیستم فوق حفظ تعادل  این کمباین ۱۸% درصد بالاتر از سایر کمباین ها است.

کد خبر: ۳۳٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha