۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
بررسی وضعیت تکنیکال شاخص خودرویی/ خمحرکه و خمهر به مدار مثبت باز می گردند؟
تحلیل نمادهای بورسی

بررسی وضعیت تکنیکال شاخص خودرویی/ خمحرکه و خمهر به مدار مثبت باز می گردند؟

فردا روز مهمی برای شاخص خودرویی است و اگر بتواند از سد مقاومت تاریخی خود بگذرد باز هم برای معامله گران جذاب خواهد شد.

وحید بلالی، بازار: بررسی شاخص های صنعت های مختلف بورسی می تواند به روند هر نماد در آن گروه و تحلیل دقیق آن کمک شایانی کند، از آنجایی که بسیاری از افراد در سبد سهم خود نمادهای خودرویی را دارند از این رو شاخص گروه خودرویی را در این گزارش بررسی خواهیم کرد، نمادهایی در این گروه هستند که برای بسیاری از سهامداران جذاب و دوست داشتنی هستند، نمادهایی مانند خودرو، خساپا، خگستر، خمهر، خمحرکه، خزامیا، خپارس و ختور.

تحلیل تکنیکال 

شاخص خودرویی به مقاومت خود در ناحیه ۴۲۳ درصد از موج اول فیبوناچی خود برخورد کرده و در سه روز قبل این مقاومت باعث منفی شدن آن شده است که امروز توانست با حمایت خوب تنکان به سمت بالا حرکت کند.

شاخص خودرویی حداقل ۷ روز دیگر با یک روند پرقدرت دیگر فاصله دارد و باید دیده در این ۷ روز می تواند از سد مقاومت تاریخی خود بگذر یا نه، این شاخص در صورت عبور از این مقاومت می تواند نمادهایی مانند، خمحرکه و خمهر که چند روز متوالی در منفی بودند را مثبت کند، مثبت شدن امروز خگستر اما نکته مهم و مثبتی بود و اگر خگستر در این ناحیه بیشتر از ۳ روز در جا می زد تمام نمادهای خودرویی می توانستند به استراحت رفته و رشد این گروه تاثیرگذار و جذاب متوقف شود.

فردا روز حساسی برای خمحرکه است و اگر خمحرکه نتواند در معاملات فردا به نقطه مثبت بازگردد باید منتظر حداقل 5 روز دیگر برای رشد این نماد مهم بود.

کد خبر: ۳۳٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha