۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
تلاش برای حل مشکلات ۳۴ هزار نفر از نیروهای قرارداد کار موقت وزارت نفت
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد

تلاش برای حل مشکلات ۳۴ هزار نفر از نیروهای قرارداد کار موقت وزارت نفت

مرادی، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: در تلاش هستیم تا به زودی مشکلات ۱۰۶ هزار نفر از نیروهای پیمانکاری، ۳۴ هزار نفر نیروهای قرارداد کار موقت و ۴هزار نفر نیروهای رسمی و پیمانی وزارت نفت مرتفع شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و احمد مرادی نائب رئیس این کمیسیون جلسه‌ای را با فرزین مینو معاون منابع انسانی و مدیران تدوین مقررات اداری و استخدامی و آموزش نیروی انسانی وزارت نفت درخصوص بررسی وضعیت و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی قراردادی و رسمی شرکت نفت برگزار کردند.

در این رابطه احمد مرادی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تشریح مفاد این جلسه، گفت: در این نشست راهکارهای اجرای طرح طبقه‌بندی ۱۰۶ هزار نفر از نیروهای پیمانکاری -که در۱۸۰۰پیمان در سراسر کشور مشغول به کار هستند- مشخص شد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس خروجی جلسات مسئولان ذی‌ربط وزارتخانه‌های نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۷۹۵ شغل تعریف شده و ۱۲۰۰پیمانکار با وزارت نفت قرارداد پیمانکاری دارند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد؛ به زودی مشکلات ۱۰۶ هزار نفر نیروهای پیمانکاری، ۳۴ هزار نفر نیروهای قرارداد کار موقت و ۴هزار نفر نیروهای رسمی و پیمانی وزارت نفت از حیث تبدیل وضعیت، حقوق و دستمزد، بیمه تکمیلی، آموزش و طرح طبقه‌بندی مشاغل در وزارت نفت در سراسر کشور مرتفع شود. این امر با کمک وزارتخانه‌های نفت، کار و کمیسیون‌های انرژی و اجتماعی شورای اسلامی محقق خواهد شد.

کد خبر: ۳۳٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha