۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کاهش ۴۲۵ هزار تومانی قیمت تمام سکه جدید/ دلار ۲۲۸۲۰ تومان شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

کاهش ۴۲۵ هزار تومانی قیمت تمام سکه جدید/ دلار ۲۲۸۲۰ تومان شد

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: هر چند نرخ اونس در بازار جهانی ثابت باقی مانده است اما کاهش قیمت دلار در بازار داخلی منجر به کاهش قیمت انواع سکه و طلا شد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز به دلیل تعطیلی بازار جهانی نرخ اونس همانند روز گذشته ۱۹۷۷ دلار است.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۳۵۰ هزار تومان و ۴۲۵ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

این فعال صنفی ادامه داد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته هر کدام به ترتیب کاهش ۱۶۰ هزار تومانی، ۱۱۰ هزار تومانی و ۶۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۵۱۶ هزار تومان و هر گرم طلای خام با نرخ یک میلیون و ۴۵ هزار تومان خرید و فروش می شود.

کشتی آرای درباره علت کاهش قیمت سکه و طلا در بازار گفت: کاهش قیمت دلار و تخلیه حباب قیمت سکه منجر به کاهش قیمت انواع سکه و طلا در بازار شده است.

امروز هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۲ هزار و ۸۲۰ تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۶۲۰ تومانی را تجربه کرده است.

کد خبر: ۳۳٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha