۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
۹۰۲ فقره ثبت سفارش واردات کالا در استان سمنان انجام شد
معاون سازمان صمت استان سمنان:

۹۰۲ فقره ثبت سفارش واردات کالا در استان سمنان انجام شد

سمنان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه در سه ماه ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰۲ فقره ثبت سفارش واردات کالا در استان انجام شد، گفت: این میزان واردان ۱۳ میلیون و ۶۷۰ هزار دلار ارزش داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا مداح پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه در سه ماه ابتدای سال جاری ۹۰۲ فقره ثبت سفارش واردات کالا در استان سمنان انجام‌شده است، اظهار داشت: این میزان کالای وارداتی ۱۹۳ میلیون و ۶۷۰ هزار دلار ارزش داشت.

وی با اشاره به اینکه ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه، مواد اولیه موردنیاز خط تولید واحدها و محصولات شیمیایی از عمده‌ترین کالاهایی است که از طریق این ثبت سفارش‌ها به استان وارد شده است، افزود: محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه، اجزا و قطعات لوازم‌خانگی از دیگر کالاهای ثبت‌شده وارداتی است.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه در این مدت تعداد ۴۸ فقره کارت بازرگانی در استان صادر و تمدیدشده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۶ فقره صدور و ۳۲ فقره نیز تمدیدی بوده است.

مداح بابیان اینکه توسعه صادرات کالاهای تولیدی استان سمنان به‌عنوان مهم‌ترین سیاست این سازمان در سال جاری دنبال می‌شود، تصریح کرد: رسیدن به خودکفایی و رونق تولیدات داخلی در دستور کار سازمان صمت قرار دارد.

کد خبر: ۳۳٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha