۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
۶۸ میلیارد ریال برای آسفالت معابر روستاهای زنجان اختصاص یافت
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

۶۸ میلیارد ریال برای آسفالت معابر روستاهای زنجان اختصاص یافت

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: قیر یارانه‌ای به ارزش ۶۸ میلیارد ریال برای آسفالت معابر ۲۵ روستا در سطح استان زنجان طی سال جاری اختصاص یافته است.

به گزارش  بازار به نقل از اداره کل بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه‌ای شمار طرح هادی اجرا شده در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان را ۴۰۰ روستا عنوان کرد و افزود: هم اکنون ۸۳ پروژه طرح هادی در روستاهای استان در راستای فراهم سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی، در دست انجام است.

وی اظهار کرد: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۵۶.۳ درصد و در سطح کشور ۴۶.۲ درصد است که در این زمینه زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، با اشاره به تامین منابع مالی طرح هادی نیز گفت: منابع مالی اجرای طرح‌های هادی از بودجه‌های تملک دارایی و همچنین بودجه سالیانه دهیاری‌ها تامین می‌شود.

خواجه ای گفت: باید با انجام برنامه ریزی های مناسب در جهت توسعه روستاها، فضای زندگی شایسته ای برای ساکنان روستاها فراهم کرد تا از این طریق روستاییان نیز فرصت زندگی و رشد و توسعه را داشته باشند.

وی تاکید کرد: ساماندهی و اصلاح وضعیت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف در روستا سه محور اصلی در طرح هادی روستاها به شمار می روند.

کد خبر: ۳۳٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha