۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
نوسازی نظام مالیاتی لازمه تقویت بخش های تولیدی
نماینده مجلس یازدهم مطرح کرد

نوسازی نظام مالیاتی لازمه تقویت بخش های تولیدی

نوروزی، نماینده مجلس یازدهم گفت: نمایندگان مجلس قطعا باید در اصلاح نظام مالیاتی، فعالیت رقبای بخش تولید که همان سوداگران هستند را محدود کند و با این اقدام بخش های تولیدی کشور و به تبع آن اقتصاد کشور بهبود خواهد یافت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسن نوروزی، با اشاره به ضرورت نوسازی نظام مالیاتی کشور برای تحقق بسته اقتصاد مردمی، گفت: قطعا برای تحول اقتصادی در کشور نیازمند اصلاح ساختار مالیاتی در کشور هستیم، این اصلاح ساختار باید در راستای تقویت بخش های تولیدی و تضعیف دلال بازی و سوداگری در کشور باشد.

همگان باید مالیات پرداخت کنند؛ اما معقول و به اندازه
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا نظام مالیاتی باید به گونه ای اصلاح و اجرایی شود که همگان مالیات بدهند اما معقول و به اندازه؛ اما در شرایط کنونی شاهدیم که بسیاری از افراد با درآمدهای بسیار کلان از پرداخت مالیات فرار می کنند اما کارگران و کارمندان مالیات پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس قطعا باید در اصلاح نظام مالیاتی، فعالیت رقبای بخش تولید که همان سوداگران هستند را محدود کند و با این اقدام  بخش های تولیدی کشور و به تبع آن اقتصاد کشور بهبود خواهد یافت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: به نظر من سیستم مالیاتی کشور باید از واردکنندگانی که برای واردات ارز دولتی دریافت می کنند، اما پس از وارد کردن کالا، آن را با چندین برابر قیمت به فروش می رسانند نیز مالیات سنگین اخذ کند. دریافت مالیات از پزشکان، وکلا و مشاغلی که درآمدهای بسیار زیادی دارند نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

برای تقویت بخش های تولیدی و اقتصادی کشور باید از تولید مالیات اخذ نشود
نوروزی گفت: قطعا برای تقویت بخش های تولیدی و اقتصادی کشور یا باید از تولید مالیات اخذ نشود یا اینکه به صورت معقول مالیات‌ستانی صورت گیرد، به طور مثال  از کارگاه های روستایی باید به گونه ای مالیات اخذ شود، که این اقدام منجر به افزایش اشتغال روستایی می شود.

کد خبر: ۳۳٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha