۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
برگزاری فن بازار برای کلیه صنایع کوچک در خراسان شمالی
مدیر مراکز رشد، موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری خراسان شمالی:

برگزاری فن بازار برای کلیه صنایع کوچک در خراسان شمالی

بجنورد - مدیر مراکز رشد، موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری خراسان شمالی از برگزاری فن بازار برای تمام صنایع کوچک استان طی اسفندماه امسال خبر داد.

ناصر لطفی امروز در گفتگو با بازار گفت: فن بازار به معنای بازار فناوری، محلی برای مبادلات فناوری است در واقع فن‌ بازار یک بنگاه معاملات فناوری محسوب می شود که وظیفه برقراری تعامل و نزدیک کردن عرضه و تقاضا در حوزه فناوری را عهده دار است.

وی از برگزاری فن بازار صنایع کوچک استان طی اسفندماه امسال خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این فن بازار، شناسایی نیازهای واحدهای صنعتی فعال در شهرک های صنعتی بجنورد، بیدک، شیروان، فاروج و اسفراین است و طی اعلام فراخوان علاقه مندان جهت رفع این نیازها از واحد مورد نظر بازدید و سپس سایر مراحل مرتبط را طی می کنند.

لطفی با اشاره به ظرفیت واحدهای صنعتی استان و نقش آفرینی موثرشان در رشد اقتصادی اظهار کرد: برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان، در این فن بازار از سرمایه گذاران و نقش آفرینان اکوسیستم کارآفرینی دعوت می شود.

مدیر مراکز رشد، موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان، فن بازار منطقه ای استان، پارک علم و فناوری، دانشگاه ها و جهاد دانشگاهی در برگزاری این فن بازار مشارکت دارند.

وی افزود: با برگزاری فن بازار صنایع کوچک استان، در صورت انعقاد موافقت نامه بین واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران شاهد رفع بخشی از مشکلات حوزه تولید و صنعت خراسان شمالی خواهیم بود.

کد خبر: ۳٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha