۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
اتصال جاده چیتاب به محور پاتاوه-دهدشت بخش کبکیان را از بن بست خارج می کند
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اتصال جاده چیتاب به محور پاتاوه-دهدشت بخش کبکیان را از بن بست خارج می کند

یاسوج- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تکمیل جاده چیتاب و اتصال آن به محور پاتاوه_دهدشت و ساخت پل ورودی، کبکیان از بن بست خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیز فیلی جمعه شب در نشست شورای اداری بخش کبگیان در محل این بخشداری افزود: جاذبه های گردشگری چیتاب ظرفیت بالایی برای ایجاد درآمدهای پایدار دارد.

وی با بیان اینکه کبکیان دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی و گردشگری است، گفت: یکی از ظرفیتهای این بخش وجود رودخانه های زیباست که می توان در راستای استفاده بهینه از این ظرفیتها و توسعه گردشگری فضای زیبای گردشگری در کنار رودخانه ایجاد کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه این امر با پرداخت تسهیلات کم بهره میسر می شود، افزود: بودجه شهرداری چیتاب در سال گذشته، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که دولت نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این شهرداری کمک کرد.

فیلی افزود: یکی از راههای توسعه گردشگری در این بخش، گردشگری روستایی بوده که یکی از اشکال رو به­ رشد بخش گردشگری به شمار می­ رود.

وی تصریح کرد: گردشگری روستایی و اقتصاد گردشگری در حال تبدیل شدن به یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی است و بسیاری از برنامه ریزان و سیاست گذاران توسعه نیز از صنعت گردشگری به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار یاد می کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: گردشگری روستایی با برنامه ریزی اصولی و شناسایی مزیت ها و محدودیت ها می تواند، نقش مؤثری در توسعه روستایی و توسعه این بخش داشته باشد.

کد خبر: ۳۲٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha