۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
خریداری ۵۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه خبر داد

خریداری ۵۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۵۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان گندم کار در استان کرمانشاه خریداری شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت غله استان کرمانشاه، ماشاالله ارویسی اظهار کرد: استان کرمانشاه با دارا بودن بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن فضای ذخیره سازی استاندارد همواره یکی از قطب‌های پیش رو در صنعت سیلو سازی در کشور محسوب می‌شود که از این میزان بالغ بر ۳۷۰ هزار تن فضای ذخیره سازی در بخش دولتی و یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن فضای ذخیره سازی نیز مربوط به بخش خصوصی است.

وی ذخایر گندم موجود در سیلوهای ذخیره سازی را در سال جاری مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای فصل خرید تا کنون بیش از ۵۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که از این میزان ۴۸۱ هزار و ۷۰۰ تن آن به صورت تضمینی با قیمت مصوب ۲۵۰۰ تومان و مابقی بصورت توافقی توسط کارخانه‌های تولید ماکارونی از کشاورزان خریداری شده است.

وی ارزش کل گندم‌های خریداری شده تا کنون را بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید تا کنون بیش از ۸۵۱ میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومان از مطالبات کشاورزان هم استانی تسویه شده است.

کد خبر: ۳۲٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha