۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
کاهش ۱۲ درجه‌ای دما، از فردا
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد

کاهش ۱۲ درجه‌ای دما، از فردا

از فردا حداکثر کاهش ۱۲ درجه ای هوا را در تهران و شمال شرق کشور شاهد خواهیم بود.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، محمد اصغری، گفت: سامانه‌ای از دیشب از شمال غرب به کشور رخنه کرده و بارندگی‌ها در آذربایجان غربی آغاز شده است و خیلی از مناطق آذربایجان شرقی نیز باید منتظر بارش باشند.

وی گفت: استان اردبیل و سواحل دریای خزر نیز بارندگی پیش رو دارند و تا بعد از ظهر در سراسر کرانه‌های دریای خزر شاهد بارندگی خواهیم بود. کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بلندی‌های تهران، سمنان، مناطق شمالی قزوین، البرز و زنجان باید منتظر بارش باشند و فردا نیز برای دقایقی هوای پایتخت بارانی خواهد بود.

اصغری گفت: تنها نگرانی، وقوع بارش‌های سیل آسا در شمال شرق کشور است که هموطنان ما در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی باید منتظر وقوع بارش باشند و در واقع از روز شنبه زمینه برای وقوع بارش‌های سیل آسا مهیا خواهد بود.

وی افزود: کاهش دما در تهران ملموس خواهد بود و حداکثر تا ۱۲ درجه از دمای هوا کاسته می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین گفت: در جنوب شرق کشور نیز بارش‌های خفیفی پیش رو داریم، در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، نوارغربی فارس و کهگیلویه و بویراحمد شرایط برای وقوع بارش‌های خفیف مهیاست.

وی در ادامه گفت: در شرق کشور وزش باد و گرد و خاک را پیش رو داریم، در قم نیز کاهش دما و بارش موقت اتفاق می‌افتد که البته بارش‌ها در استان مرکزی، شمال اصفهان و همدان نیز رخ خواهد داد و این وضع تا شنبه ادامه دارد.
اصغری افزود: دریای خزر و همچنین بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج فارس نیز متلاطم خواهد بود.

کد خبر: ۳۲٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha