۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
برنامه ریزی بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال پایدار در ۱۵ روستای نهاوند
فرماندار نهاوند خبر داد:

برنامه ریزی بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال پایدار در ۱۵ روستای نهاوند

همدان - ناصری؛ فرماندار شهرستان نهاوند از برنامه ریزی بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال پایدار در ۱۵ روستای نهاوند خبر داد و گفت: این بنیاد با هزینه ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و اجرای دو طرح «سحاب» و «آسمان» در این روستاها ۳۴۰ شغل ایجاد خواهد کرد.

مراد ناصری در گفتگو با بازار اظهار کرد: بنیاد برکت با انجام طرح‌ها و پروژه‌های اجتماعی در راستای توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم به کمک دستگاه‌های اجرایی در شهرستان نهاوند آمده است.

ناصری گفت: اجرای طرح‌های اشتغالزایی در مناطق روستایی با عنوان طرح‌های «سحاب» و «آسمان» از سوی بنیاد برکت موجب می‌شود مناطق روستایی و محروم به توسعه پایدار برسند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال و رفع محرومیت در مناطق محروم باید مسیر هزینه اعتبارات در این مناطق به سمت ایجاد طرح‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هدایت شود، گفت: هدف اصلی طرح‌های اشتغالزایی روستایی باید پایداری شغل باشد.

ناصری از جمله اهداف جلسه کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند را توسعه اشتغال پایدار از طریق توانمندسازی جوامع محلی و تقویت پایه‌های اقتصادی و توسعه مناطق روستایی برشمرد و گفت:  بخشداران باید در حوزه بخش خود از طریق دهیاران جلسات را تشکیل و با شناسایی افراد دارای شرایط، فرصت‌سوزی نکنند و به‌دنبال جذب تسهیلات مورد نظر باشند.

ناصری ابراز امیدواری کرد:با تشکیل کارگروه‌های مستمر، پیگیر مسائل و مشکلات در گام نخست در شهرستان نهاوند با ایجاد ۳۴۰ شغل در ۱۵ روستا و جذب اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان شاهد خروجی مثبتی در مناطق هدف باشیم.

کد خبر: ۳۲٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha