۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
 عیار متوسط معدن زیر زمینی سولفوره انگوران ۳۰ درصد است
رئیس صمت زنجان:

عیار متوسط معدن زیر زمینی سولفوره انگوران ۳۰ درصد است

زنجان- فغفوری، رئیس صمت زنجان با بیان اینکه معدن زیر زمینی سولفوره انگوران بعد از سال‌ها به بهره برداری رسید، گفت: عیار متوسط این معدن ۳۰ درصد است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه معدن زیر زمینی سولفوره انگوران بعد از سال‌ها به بهره برداری رسید، گفت: عیار متوسط این معدن ۳۰ درصد است.

وی اظهار کرد: با افتتاح معدن زیر زمینی سولفوره انگوران ۵۰ درصد از مشکلات تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی شمش روی حل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه با افتتاح تونل معدن انگوران ۹۰ واحد تولید شمش روی مشتری این محصول خواهند بود، تاکید کرد: ۱۰ تا ۱۵ درصد از نیاز حوزه صنایع معدنی روی با افتتاح این مجموعه عملیاتی می‌شود.

فغفوری تاکید کرد: محصولات استخراجی تونل معدن انگوران جایگزین مواد وارداتی از ترکیه خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای بومی مد نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است، گفت: استفاده از نیروهای بومی در معادن را به ۸۰ درصد خواهیم رساند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، ابراز داشت: در واحدهای معدنی، تولیدی و صنعتی اگر کارگری به این بیماری مبتلا شود باید در خانه به مدت دو هفته استراحت کنند.

فغفوری تعداد مبتلایان در معادن استان را بسیار کم اعلام کرد و افزود: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در واحدهای تولیدی و صنعتی هم رشد داشته و این منوط به این نیست که در واحد تولیدی مبتلا شده اند  چرا که این افراد تنها هشت ساعت در کار خانه هستند و بقیه ساعات را در خانواده و بیرون هستند.

وی تصریح کرد: بازرسی از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی انجام می‌شود و تمام پروتکل‌های بهداشتی با جدیت انجام می شود. 

کد خبر: ۳۲٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha