۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
 توزیع بیش از ۴۷ هزار حلقه لاستیک دولتی در البرز تا پایان تیر ماه
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خبر داد

توزیع بیش از ۴۷ هزار حلقه لاستیک دولتی در البرز تا پایان تیر ماه

کرج- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: از آغاز طرح توزیع لاستیک دولتی تا کنون بیش از ۴۷ هزار حلقه لاستیک به ناوگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر برون شهری استان البرز تخصیص داده شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، گودرز محمودی با اعلام این مطلب گفت: از زمان آغاز توزیع لاستیک های دولتی در استان البرز از ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۷ تا پایان تیر ماه ۱۳۹۹ بیش از ۴۷ هزار و ۷۰۴ حلقه لاستیک دولتی بین رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر استان البرز توزیع شده است.

محمودی اظهارکرد: از این تعداد ۴۰ هزار و ۱۷۲ حلقه لاستیک به ناوگان حمل و نقل کالا و هفت هزار و ۵۳۲ حلقه به ناوگان حمل و نقل مسافر اختصاص یافت.

وی افزود: علاوه بر موارد مذکور در طرح های تشویقی نیز تعداد سه هزار و ۷۵۶ حلقه لاستیک به رانندگانی که در مقاطع حساس اعم از وقوع حوادث طبیعی مانند سیل ،زلزله و یا شرایط خاص اقتصادی مانند تخلیه فوری بنادر همکاری ویژه ای با سازمان متبوع داشته اند، توزیع شده است .

گفتنی است بیش از ۴۰ نماینده مجاز فروش، وظیفه توزیع لاستیک های دولتی درسطح استان البرز را بر عهده دارند و به صورت مداوم بازرسان این اداره کل و سازمان صمت بر روند توزیع لاستیک نظارت می کنند.

کد خبر: ۳۲٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha