۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
۱۳ مصوبه سند محرومیت زدایی بلوچستان در حوزه صمت است
رئیس صمت سیستان و بلوچستان:

۱۳ مصوبه سند محرومیت زدایی بلوچستان در حوزه صمت است

زاهدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ مصوبه محرومیت زدایی منطقه بلوچستان در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی اظهار داشت: در سند محرومیت زدایی منطقه بلوچستان ۱۳ مصوبه مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستاناست که این مصوبات پیشرفت قابل توجهی دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

وی بهره برداری از واحد ریسندگی بافت بلوچ را یکی از مهمترین مصوبات این طرح عنوان کرد و افزود: این طرح با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریالی و اشتغال ۱۵۰ نفر در پویش تولید، تداوم امید در ماه گذشته و با حضور مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با دستور ریاست محترم جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت پذیرفته جهت افزایش میزان تولید شرکت ایران کولا ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش تصویب شده که ۱۷ میلیارد آن پرداخت شده است.

وی پیگیری خط بافندگی شرکت گسترش صنایع بلوچ ایرانشهر با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال، پیگیری لازم جهت رفع مشکلات شرکت ایران کولا ایرانشهر و کشتارگاه صنعتی پیشین، اتخاذ تمهیدات لازم جهت حضور شرکت‌های بزرگ دولتی از جمله‌ای درو و ایمیدرو جهت سرمایه گذاری در استان، برنامه ریزی جهت ایجاد ناحیه‌های صنعتی جدید به ویژه در قصر قند و زرآباد، پیگیری جهت فعال سازی معادن منطقه، اقدام جهت تأمین سرمایه در گردش کارخانه آرد خاش را از جمله دیگر تکالیف بخش صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در زمینه محرومیت زدایی منطقه بلوچستان عنوان کرد.

کد خبر: ۳۲٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha