۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
لزوم راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام
نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد

لزوم راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس بر لزوم راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های نفت و گاز در استان برای اشتغال استفاده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سارا فلاحی ظهر چهارشنبه در بازدید از پالایشگاه گاز ایلام با اشاره به اینکه مدیران باید در کنار تخصص و تعهد شأن کارکنان حفظ کنند، افزود: در این واحد صنعتی، روابط عمومی قوی و دیپلماسی مبتنی بر احترام برای مدیران، کارکنان و کارگران ایجاد شده که در چهره تک به تک آنان به خوبی دیده می شود.

نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تلاش می شود با رایزنی با شرکت ملی گاز ایران فاز یک پالایشگاه تکمیل شود، ابراز داشت: از این طریق فرصت های بیشتری برای استان و کشور ایجاد می شود.

فلاحی با بیان اینکه تلاش می شود که فاز دوم این پالایشگاه راه اندازی شود، تصریح کرد: نیروهایی که در این پالایشگاه کار می کنند باید به لحاظ اقتصادی و معیشتی تامین شوند تا دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود که نیروهای قراردادی و غیره تبدیل وضعیت شوند، اظهار داشت: کارگرانی که با پیمانکاران کار می کنند باید شأن آنها حفظ و مطالبات آنان به موقع پرداخت شود.

نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان تولیدات پالایشگاه گاز ایلام نسبت به سالهای گذشته، افزایش چشمگیری داشته است که انتظار می رود مسئولان آن در سال جهش تولید، برای تداوم و تحقق آن تلاش بیشتری کنند.

فلاحی افزود: طی بازدیدی که انجام شد، پالایشگاه گاز ایلام در زمینه های مختلف قدمهای مثبتی برداشته که قابل تقدیر است.

کد خبر: ۳۲٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha