۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
۵۱۶ پروژه ناتمام آذربایجان غربی تا دو سال آینده به اتمام می‌رسد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

۵۱۶ پروژه ناتمام آذربایجان غربی تا دو سال آینده به اتمام می‌رسد

ارومیه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که ۵۱۶ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد، گفت: این پروژه ها تا دو سال آینده به اتمام می رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، آیدین رحمانی رضائیه در جلسه طرح جامع محرومیت‌زدایی آذربایجان غربی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید سال پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و از این رو، اولویت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی با بیان این که انتظار می‌رود ۵۱۶ پروژه نیمه تمام استان تا دو سال آینده خاتمه یابد، گفت: ۴۰۰ پروژه در مراحل پایانی اجرایی به سر می‌برد که می‌توان تا پایان سال، از آن ها بهره برداری کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: متأسفانه نوسانات قیمت بازار، مشکلات عدیده‌ای در پیشبرد پروژه‌ها و روند اجرایی آن‌ها برای شرکت‌ها ایجاد کرده و ریسک شرکت‌های بخش خصوصی را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: عدم برنامه زمان بندی، عدم مدیریت راهبردی، عدم تعدیل مناسب و نوسانات قیمت سبب تعلل در اتمام پروژه‌ها شده و سبب بر جای ماندن پروژه‌ها و تحمیل هزینه‌های گزاف به دستگاه‌ها می‌شود.

رحمانی با اشاره به حمایت سازمان بسیج سازندگی، یادآور شد: این سازمان با انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان می‌تواند نقش خود را به نحو احسن ایفا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: کاهش قیمت تمام شده پروژه‌ها در شرایط نوسانی بازار و مدیریت این نوسانات از مهم‌ترین مسائلی است که این سازمان می‌تواند دستگاه‌های اجرایی را یاری کند و از آن جایی که به دنبال سودآوری نبوده و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، می‌توانند کمک حال به نتیجه رساندن پروژه‌ها باشند.

کد خبر: ۳۲٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha