۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
سهم پایین استان زنجان از آزادراه‌های کشور
رئیس مجمع نمایندگان زنجان مطرح کرد؛

سهم پایین استان زنجان از آزادراه‌های کشور

زنجان- رئیس مجمع نمایندگان زنجان، با بیان اینکه سهم استان زنجان از آزادراه‌های کشور پایین است، گفت: ایمن سازی راهها اعتبارات زیادی نیاز دارد. 

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی خاتمی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه باید زیر ساخت‌های لازم برای تحقق جهش تولید فراهم شود، گفت: برای توسعه تولید و اشتغال باید حمایت لازم از سرمایه گذاران انجام شود. 

وی اظهار کرد: امروز در شرایط کشور  باید گام‌های اساسی برداشته شود و در این خصوص باید به تقویت زیر ساخت های استان در تمام بخش ها توجه شود. 

نماینده مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سهم استان زنجان از آزادراه‌های کشور کم است، گفت: ایمن سازی راهها به اعتبارات زیادی نیاز دارد. 

خاتمی به پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به  قزوین اشاره کرد و گفت: اگرامسال ۱۵ میلیارد تومان بودجه تخصیص یابد می‌توان همدان به سنندج رابه این محور متصل کرد. 

وی به طرح های نیمه تمام در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اولویت اجرا با طرح هایی است که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ۴۰ درصد استان باید بازسازی شوند، گفت: باید اعتبار لازک اختصاص یابد.

خاتمی به کمبود تخت بیمارستانی در برخی شهرستان‌های استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: در بخش بهداشت و درمان برخی از شهرستانها وضعیت مناسبی وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه استان زنجان کمبود تخت بیمارستانی دارد، ابراز داشت: توجه به این امر مهم باعث ارتقای ارائه خدمات درمانی به مردم می شود. 

کد خبر: ۳۲٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha