۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تنظیم بازار یکی از اولویت های وزارت صمت است/ نگاه ویژه به جهش تولید
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت:

تنظیم بازار یکی از اولویت های وزارت صمت است/ نگاه ویژه به جهش تولید

سمنان- معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه این وزارتخانه دغدغه مردم در خصوص بازار را رصد می‌کند، گفت: وزارت صمت اولویت‌های چهارگانه‌ای را برای خود تعریف کرده که یکی از آن‌ها تنظیم و نظارت بر بازار است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی اصفهانی در دیدار ظهر دوشنبه با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه یکی از اولویت‌های چهارگانه وزارت صمت تنظیم و نظارت بر بازار است، بیان کرد: این کار با هدف مقابله با گرانی، تنظیم بازار، رضایتمندی مردم انجام می شود.

وی جهش تولید را دیگر اولویت اساسی وزارت صنعت معدن در سال ۹۹ نام برد و بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند وزارت صنعت معدن در راستای تحقق شعار سال در حال مهیا کردن زیرساخت ها است.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام دیگر اولویت وزارت خانه است، گفت: این کار با هدف اشاعه اشتغال و تولید داخلی صورت می گیرد.

اصفهانی با بیان اینکه توسعه صادرات، مدیریت و کنترل واردات دیگر اولویت این وزارتخانه است، گفت: در راستای حمایت از واحد های صادر کننده اقدامات خوبی در دست اجرا است که یکی از آنها تامین مواد مورد نیاز آنها از طریق تهاتر در عرصه صادرات است.

وی افزود: در راستای حمایت از تولید داخل و نگاه به بازارهای داخلی ۱۲۵ نوع کالا شناسایی شده که می‌تواند داخلی سازی شود و کالاهایی که ارزبری داشته‌اند شناسایی و برای ساخت داخل تمهیداتی اندیشیده شده است.

کد خبر: ۳۲٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha