۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
۲.۵ میلیارد تسهیلات به اصناف آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شد
معاون صمت کرمان:

۲.۵ میلیارد تسهیلات به اصناف آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شد

کرمان- خسروی، معاون صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان از پرداخت ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات به اصناف آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سینا خسروی صبح دوشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه بازار سرمایه بهترین راه تامین مالی در شرایط کنونی است، اظهار داشت: اگر بتوانیم سرمایه های خرد مردم را به بازار سرمایه تزریق کنیم و آنها را به مشارکت بطلبیم، اتفاق خوبی در حوزه اقتصاد رخ خواهد داد.

وی افزود: اکنون سال‌هاست که برخی واحدهای بزرگ استان کرمان وارد بورس شده اند و در تلاش هستیم با برگزاری جلسات مختلف، بتوانیم سایر واحدهای صنعتی کرمان را به ورود به بورس تشویق کنیم.

خسروی تصریح کرد: ورود واحدهای صنعتی کرمان، علاوه بر تامین مالی در شرایط کنونی، حرکتی به سمت شفاف سازی است زیرا ورود واحدها به بورس مستلزم شفافیت حساب‌های مالی و مشخص شدن سرمایه، سود و زیان آنهاست.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع کرونا در کرمان و متضرر شدن واحدهای صنفی بیان کرد: تسهیلاتی به واحدهای آسیب دیده ارائه شد و متقاضیان بسیاری به بانک معرفی شدند اما آنگونه که تصور می شد، از این تسهیلات استقبالی صورت نگرفت.

ادامه داد: البته دولت مشکلاتی داشت که باعث به وجود آمدن برخی سنگ اندازی‌ها در زمینه دریافت این تسهیلات می‌شد و شاید این امر یکی از دلایل عدم استقبال از این تسهیلات باشد.

خسروی تصریح کرد: در صدد رفع این مشکلات و تسهیل کردن شرایط دریافت این تسهیلات هستیم تا بتوانیم حمایتی هر چند کم از واحدهای صنفی آسیب دیده داشته باشیم.

وی یادآور شد: آخرین رقم پرداخت شده به واحدهای صنفی کرمان در این زمینه ۲.۵ میلیارد تومان بوده و از سایر اصناف آسیب دیده از کرونا نیز برای دریافت این تسهیلات دعوت می کنیم.

خسروی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد توزیع اقلام مورد نیاز مردم در بازار نیز بیان کرد: زنجیره تولید تا توزیع را در استان پیگیری و مدیریت می‌کنیم و مردم بابت توزیع اقلام مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند.

کد خبر: ۳۲٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha