۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
منابع کشور به شدت کاهش یافته است
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

منابع کشور به شدت کاهش یافته است

زنجان- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع کشور به شدت کاهش یافته و این مقدار کم با اولویت بندی هزینه می شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت عصر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه امروز تفاهم نامه ساخت دو هزار واحد مسکن محرومین استان زنجان امضا شد، گفت: باید ساخت این تعداد واحد مسکونی در سال آینده به اتمام برسد. 

وی به اشتغال ایجاد شده در طرح های عمرانی اشاره کرد و یاد آورشد: امروز دو میلیون نفر در طرح‌های عمرانی مشغول به کار هستند و با شرایط کرونایی کشور نیرویی اخراج نشده است. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه به اجرای پروژه‌های عمرانی و خطوط ریلی و ماشینی در کشور اشاره کرد و یاد آورشد: باید اجرای این طرح ها باید با قوت بیشتری اجرا شود. 

نوبخت به رتبه بندی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: رتبه بندی فرهنگیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر سال جاری اجرا می شود.

وی  افزود: منابع کشور به شدت کاهش یافته است ولی این مقدار کم با اولویت بندی هزینه می شود. 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در سال جهش تولید ۲۵ طرح برای استان زنجان نظر گرفته شده است، گفت:  برای تحقق شعار سال باید مدیریت لازم انجام شود. 

نوبخت با بیان اینکه برای اتمام طرح های نیمه تمام این استان شش هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با اتمام این طرح  ها برای شش هزار و۷۹۲ نفر اشتغال ایجاد می شود. 

وی  به وضعیت اقتصادی کشوراشاره کرد وگفت: همه مسئولان باید درکنارمردم باشند تا آستانه تحمل مردم تقویت شود. 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سفر به استان ها را عامل مهم برای بررسی و شناسایی مشکلات اعلام کرد و گفت: باید دراین خصوص مسئولان مشکلات استان مربوطه خود را بررسی و شناسایی کنند. 

نوبخت به تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و افزود: پروژه هایی که در استان زنجان تعیین تکلیف شدند و اعتبار لازم اختصاص یافته که بایددر زمان تعیین شده تکمیل شوند.

کد خبر: ۳۲٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha