۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کاهش مشکل حمل و نقل آرد نانوایان تهرانی/ ۸۰ درصد نانوایی‌ها آزادپز هستند
مدیرعامل شرکت تعاونی نانوایان تهران:

کاهش مشکل حمل و نقل آرد نانوایان تهرانی/ ۸۰ درصد نانوایی‌ها آزادپز هستند

تهران- مدیرعامل شرکت تعاونی نانوایان تهران با بیان این که ۸۰ درصد نانوایی ها آزادپز هستند، از کاهش مشکل حمل و نقل آرد نانوایان تهرانی خبر داد.

به گزارش بازار، قاسم زراعتکار اظهار کرد: هم‌اکنون نرخ کرایه حمل آرد یارانه‌ای در استان تهران و البرز بابت هر کیسه آرد هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد نانوایان کل کشور یارانه‌ای‌پز هستند که آردشان از سوی شرکت حمل و نقل خلیج فارس حمل می‌شود، افزود: در سنوات گذشته تأخیر در ارسال آرد از مشکلات ما با شرکت خلیج فارس بود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در حال حاضر این مشکل به حداقل رسیده است.

زراعتکار ادامه داد: شرکت تعاونی نانوایان با شرکت خلیج فارس همکاری‌های لازم را دارد و با نظارت شرکت تعاونی و اتحادیه صنف، آرد در زمان مناسب در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی نانوایان تهران در ادامه با اشاره به راه‌اندازی سامانه آنلاین حمل آرد گفت: تا زمانی که این سامانه به مرحله اجرا نرسد، نمی‌توان درباره آن نظر دارد. البته تا کنون اطلاعاتی از این سامانه در اختیار ما گذاشته نشده و قطعاً اگر برنامه‌ریزی و مشورت صنف نباشد، این سامانه بدون مشکل نخواهد بود.

کد خبر: ۳۲٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha