۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
اتحادیه مشاورین املاک مرکزی به مصوبه افزایش ١٥ درصدی نرخ اجاره بها نظارت کنند
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

اتحادیه مشاورین املاک مرکزی به مصوبه افزایش ١٥ درصدی نرخ اجاره بها نظارت کنند

اراک- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره بر لزوم نظارت اتحادیه مشاورین املاک استان به مصوبه افزایش ١٥ درصدی نرخ اجاره بها گفت: در این خصوص با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید فرخی صبح دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اراک که با حضور مدیران کل و در استانداری مرکزی برگزار شد اظهار داشت: استراتژی ستاد تنظیم بازار استان بر این است که کالاها به وفور در دسترس مردم باشد و لذا کالا بایستی با نرخ متعارف به دست مصرف کننده برسد.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت همه ابزارها و ارتباطات استفاده شود تا شاهد کمبود هیچ کالایی در استان نباشیم افزود: در تیر ماه میزان جوجه ریزی در استان مرکزی ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار قطعه بوده است که این تعداد بایستی مقداری افزایش یابد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بر بررسی عوامل موثر بر افزایش قیمت مسکن تاکید کرد و عنوان داشت: اتحادیه های مشاورین املاک استان در خصوص مصوبه افزایش ١٥ درصدی نرخ اجاره بها برای تمدید قرارداهای اجاره مسکن در سطح استان بر روند اعمال این مصوبه نظارت داشته باشند و موضوع افزایش تا سقف ١٥ درصد نرخ اجاره بها را مشاورین املاک رعایت کنند و با متخلفان برخورد می شود.

فرخی با بیان اینکه کمبودی در عرضه ماسک در استان مرکزی وجود ندارد گفت: طبق اعلام اتاق اصناف روزانه حدود ٢٥٠ هزار ماسک در کارگاه های تولید ماسک در سطح استان تولید و با نرخ مصوب مصرف کننده یک هزار و ٥٠٠ تومان توزیع می شود و اتاق اصناف فرایند صدور مجوزهای صنفی برای تولید ماسک را تسهیل و مشوق های لازم در نظر بگیرد و بسیج اصناف نیز بر روند فعالیت این کارگاه ها نظارت داشته باشد.

کد خبر: ۳۲٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha