۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
فرآیند شناسایی ۲۹ پرونده مالیاتی در استان زنجان انجام شد
مدیرکل امورمالیاتی زنجان:

فرآیند شناسایی ۲۹ پرونده مالیاتی در استان زنجان انجام شد

زنجان- رضوی، مدیرکل امورمالیاتی زنجان با بیان اینکه فرآیند شناسایی ۲۹ پرونده مالیاتی در استان انجام شده است، گفت: هم اکنون در استان ۲۰ درصد فرار مالیاتی وجود دارد.

میر حیدر رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: تاکنون ۴۲ فقره از ۷۰ پرونده مالیاتی زنجان که محل پرداخت آنها در سایر استان ها بود به استان برگشت داده شد.

وی با بیان اینکه فرآیند شناسایی ۲۹ پرونده مالیاتی در استان انجام شده است، اظهار کرد: فرآیند برگشت این تعداد پرونده در حال انجام است که این شرکت ها مالیات خود را در خارج از استان پرداخت می کردند.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: پروانه بهره برداری برخی از مودیان مالیاتی در استان صادر شده چرا که محل فعالیت آن‌ها درزنجان بوده ولی پرونده مالیات خود را در استان های دیگر تشکیل داده بودند و مالیات را در آن استان‌ها پرداخت می کردند.

رضوی تاکید کرد: با برگشت پرونده مالیاتی این تعداد شرکت توانستیم فشاری که برای مردم و کسبه وارد می شد را کمتر کنیم.

وی افزود: هم اکنون ۲۰ درصد فرار مالیاتی در استان وجود دارد و هیچ واحدی به علت بدهی مالیاتی تعطیل نشده است.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان از شناسایی واحدهای تولیدی و صنعتی آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد و یاد آورشد: این اصناف در استان شناسایی و تدابیر لازم برای این واحدها در خصوص پرداخت مالیات پیش بینی شده است.

رضوی گفت: امور مالیاتی زنجان برای فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید دارد و تاکنون واحدهای تولیدی و صنعتی را به علت بدهی مالیاتی تعطیل نکرده است و نهایت همکاری و مساعدت را  دارد.

کد خبر: ۳۲٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha