۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
پاساژهای متخلف در استان زنجان پلمب می‌شوند
رئیس سازمان صمت زنجان:

پاساژهای متخلف در استان زنجان پلمب می‌شوند

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی تنها در ۴۰ درصد مجتمع های تجاری استان رعایت می شود، گفت: پاساژهای متخلف پلمب می شوند.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد کروناتمام واحدهای صنفی و خدماتی برای ادامه فعالیت ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند، گفت: متاسفانه در این خصوص پاساژها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند. 

وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی در ۴۰ درصد مجتمع های تجاری استان زنجان رعایت می شود، اظهار کرد: واحدهایی که الزامات بهداشتی را رعایت نکنند مجتمع تجاری تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد و مدیریت مجتمع باید مدیریت لازم را داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: بازرسی از مجتمع های تجاری و واحدهای صنفی و خدماتی توسط بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت  ویژه انجام می شود.

فغفوری همچنین به بازدید از نانوایی ها در استان اشاره کرد و یاد آورشد: ۷۰ درصد از نانوایی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و باید به ۱۰۰ درصد برسد.

وی ابراز کرد: صنف نانوایی‌ها یکی از مراکزی است که همه مردم به طور روزانه از خدمات آن‌ها استفاده می‌کنند که در این راستا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید فردی به عنوان مسئول اخذ پول نقد از مشتریان دریافت کرده و از این به بعد نانوایان به شخصا حق گرفتن پول نقد از مشتریان را ندارند و باید ماسک و دستکش استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان افزود: از اسفند ماه سال گذشته تا ۳۱ تیرماه سالجاری ۱۶ نانوایی در استان به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است.

کد خبر: ۳۲٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha