۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
جذب خودسرانه نیرو در شهرک‌های صنعتی آبادان به هیچ وجه پذیرفته نیست
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان:

جذب خودسرانه نیرو در شهرک‌های صنعتی آبادان به هیچ وجه پذیرفته نیست

آبادان- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان گفت: جذب خودسرانه نیرو در شهرک‌های صنعتی آن هم بدون هماهنگی با اداره کار به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، یعقوب خان تمبی ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان که در محل تالار غدیر فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد، اظهار کرد: از دو هزار و ۱۴۴ صنف آبادانی ثبت نام شده در سامانه کارای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکنون ۴۹۶ مورد به بانک‌ها معرفی شدند، ۳۳ مورد در کارتابل دستگاه‌ها معطلند، ۳۰۵ نفر هم در صف بررسی و راستی آزمایی هستند و سایر آنها نیز در حال تکمیل اطلاعات و طی مراحل مربوطه‌اند.

وی با اشاره به ضرورت دریافت شیوه نامه اعطای تسهیلات از سامانه کارا از سوی دستگاه‌های اجرایی و مطالعه آن، خطاب به مدیر شهرک‌های صنعتی آبادان تاکید کرد: جذب خودسرانه نیرو در شهرک‌های صنعتی آن هم بدون هماهنگی با اداره کار به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان توضیح داد: شرط اصلی پرداخت تسهیلات به کارگاه‌های دارای کارگر آن است که تا برج ۱۲ سال گذشته لیست بیمه کارگران خود را رد کرده و آنها را نیز حفظ کرده باشند.

کد خبر: ۳۲٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha