۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
سود هر سهم «ونفت» افزایشی بود
نسبت به دوره گذشته؛

سود هر سهم «ونفت» افزایشی بود

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲۶۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹۱ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۹۲ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت با سرمایه یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت در دوره یاد شده، مبلغ ۴۳۸ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۶۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۹۲ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۱۲ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۲ هزار و ۹۵۸ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود ونفت در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده) سود هر سهم را مبلغ ۹۱ ریال و سود خالص را ۱۵۰ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت در دوره یاد شده، با افزایش یک هزار و ۱۴۷ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال به یک هزار و ۷۹۸ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۳۸۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ۷۷۳ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال محاسبه شد.

ونفت تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۸۵ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۷۴۹ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴۶۳ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک ۶۶۴ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۳۲٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha