۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
شهرداری‌ها با ماده ۱۰۰ به فکر رفع کمبودهای مالی نباشند
رییسی:

شهرداری‌ها با ماده ۱۰۰ به فکر رفع کمبودهای مالی نباشند

شمیرانات- رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه ساخت‌وسازها باید قانونی باشند، گفت: شهرداری‌ها با ماده ۱۰۰ به فکر رفع کمبودهای مالی نباشند.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر یکشنبه با حضور سرزده در شهرستان شمیرانات از مجتمع قضایی شهرستان لواسانات بازدید کرد و در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال طی سخنانی اظهار داشت: ساخت و سازها باید قانونی باشند و این گونه نیست که کسی بگوید موضوع شخصی بوده و به خودم مربوط است.

وی با بیان اینکه شهرداری ها با ماده ۱۰۰ به فکر رفع کمبودهای مالی نباشند افزود: ۲۵۰ هزار حکمی که ماده ۱۰۰ صادر کرد باید بررسی شود و تعیین تکلیف شود و قانون باید بدون تبعیض اجرایی شود و این گونه نباشد که در احداث دو ساختمان با مشخصات یکسان یکی مورد بخشودگی باشد و دیگری مجوز بگیرد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه مردم گله مند هستند که قانون تبعیض‌آمیز اجرا می‌شود گفت: این گونه نیست که تخلف با پول خریده شود باید ماده ۱۰۰ را در مجلس پیگیری کرد تا اصلاح شود.

رییسی بیان داشت: همه افرادی که در این جلسه حضور دارند اگر بخواهند در خصوص تخلفاتی گزارشی ارائه کنند دارای آمار مشخصی هستند که باید از همت همه شما تقدیر کرد اما ما هستیم با تمام آمارهای موجود و لواسانی که پیش چشم مردم قرار دارد.

وی عنوان داشت: نباید در ساخت و سازها چارچوب‌ها شکسته شود و همه افراد و مسئولان در رعایت این مورد وظیفه دارند.

کد خبر: ۳۲٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha