۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع می شود
معاون امور بازرگانی خراسان جنوبی:

۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع می شود

بیرجند-معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار در حال جذب برای توزیع در استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، الیاس جوییان ظهر یکشنبه در پنجمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان که در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهارکرد: میزان گوشت مرغ منجمد توزیع شده از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از مجموع توزیع سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه از  ابتدای امسال ۱۲۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شده است، گفت: ۲۵ تن گوشت مرغ منجمد هم اکنون در حال توزیع در سطح عرضه است.

 وی قیمت تعیین شده برای فروش مرغ منجمد در سطح عرضه را ۱۳ هزار تومان اعلام کرد و بیان داشت:  شرکت پشتیبانی امور دام استان با هماهنگی سازمان صمت نسبت به تحویل مرغ منجمد به مباشرین اقدام می کند.

به گفته وی تامین و توزیع گوشت مرغ منجمد برای تنظیم بازار استان و تعدیل قیمت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در خصوص تامین شکر مورد نیاز استان هم گفت: از ابتدای سال جاری ۵۳۹ تن شکر در استان توزیع شده است.

جویبان عنوان کرد: هم اکنون ۷۵۸ تن شکر در سطح مراکز منتخب توزیع شده که در حال عرضه به مردم است.

وی با بیان اینکه این شکرها در قالب بسته بندی یک کیلوگرمی با قیمت ۸ هزار و ۲۰۰ تومان به مردم عرضه می شود، ادامه داد: در حال جذب یک هزار و ۱۳۶ تن شکر دیگر برای استان هستیم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنین از ابتدای امسال یک هزار و ۵۰۵ تن انواع برنج هندی و پاکستانی توزیع شده است، گفت: ۲۴۰ تن برنج پاکستانی هم در حال توزیع است.

به گفته وی از ابتدای امسال ۱۰۱ تن گوشت گوساله منجمد در استان توزیع شد و ۳۸ تن دیگر نیز در حال توزیع در سطح عرضه است.

نظارت ها به منظور مهار تخلفات در بازار تشدید شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی هم در این جلسه بر تشدید نظارت و بازرسی ها بر بازار تأکید کرد و بیان داشت: نوسان قیمت ها در بازار استان  متأثر از شرایط کشور است و باید نظارت ها افزایش یابد.

مشیرالحق عابدی با تاکید بر اینکه در تعیین قیمت اقلام مصرفی، شرایط اقتصادی مردم باید مد نظر ستاد تنظیم بازار استان قرار گیرد، عنوان کرد: مبارزه با تخلفات گران فروشی کالا و خدمات باید مورد توجه ویژه ناظران باشد.

 وی برتامین ماسک مورد نیاز استان تاکید کرد و ادامه داد: توزیع ماسک ارزان قیمت در مناطق مختلف استان آغاز شده و این روند باید ادامه داشته باشد.

 وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی که مواد اولیه با قیمت مناسب دراختیار داشتند، نسبت به تأمین ماسک های ارزان قیمت اقدام کرده اند، بیان داشت: ادامه این کار همت صنعت، معدن و تجارت در تأمین مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه ها را می طلبد.

کد خبر: ۳۲٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha