۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
مشکل استقرار آبفا در جزیره خارگ رفع شود
رئیس شورای شهر خارگ:

مشکل استقرار آبفا در جزیره خارگ رفع شود

بوشهر- خواجه، رئیس شورای شهر خارگ گفت: یکی از مشکلات دیرینه جزیره خارگ بحث استقرار آبفا در جزیره خارگ است که امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکل رفع شود.

بهروز خواجه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بعد از گذشت چندین سال هنوز مشکل استقرار آبفا در جزیره خارگ پابرجاست، خارگی ها هم همانند تمامی نقاط کشور خواستار استقرار آبفا در این جزیره هستند.

وی افزود: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل دریایی خارگ با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی از بخش خصوصی این نوسازی به سرعت صورت پذیرد، همچنین نصب اسکله شناور به دلیل نوع خاص بود این اسکله ساخت و راه‌اندازی شود.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: در حوزه اعزام بیماران خارگی با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و نیازمند است مانند استان هرمزگان یک فروند شناور اورژانس جهت اعزام بیماران از جزیره خارگ مستقر شود.

خواجه اظهار داشت: در حوزه خدمات تأمین اجتماعی با توجه با حجم بالای بیمه‌شده این جزیره با پیگیری‌های فراوان صورت گرفته از سوی این شورا همچنان در حوزه درمان با مشکل فراوان مواجه هستیم و استقرار یک درمانگاه از نیازهای اصلی اهالی خارگ است.

وی گفت: در حوزه صید و صیادی، پروژه‌های فراوانی در برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش تعریف‌شده که تاکنون بعد از گذشت چندین سال این پروژه بلاتکلیف و سبب نارضایتی این قشر صبور در جزیره گردیده است.

خواجه با اشاره به ظرفیت غنی بالای ورزشکاران جزیره خارگ افزود: متأسفانه ورزشکاران این جزیره با مشکلات فراوانی مواجه هستند که شایسته این جزیره نیست، همچنین اکثر سالن‌های ورزشی این جزیره فاقد سیستم سرمایشی می‌باشند.

رئیس شورای جزیره خارگ خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی تعریف‌شده در جزیره خارگ با گذشت چندین سال هنوز مشکلات این پروژه‌ها پابرجا است، در بحث بودجه چندین سال است که ورزش خارگ با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

کد خبر: ۳۱٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha