۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در استان زنجان  فعالیت می‌کنند
مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در استان زنجان فعالیت می‌کنند

زنجان - مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، از فعالیت ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در استان خبر داد و گفت: تعداد جایگاه های سوخت توسعه می‌یابد.

حمدلله حبیبی در گفتگو با خبرنگار بازار، از فعالیت ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در زنجان خبر داد و گفت: این تعداد جایگاه پاسخگوی نیاز مردم است. 

وی بر توسعه جایگاه سی‌ان‌جی در زنجان تاکید کرد و یاد آورشد: اگر متقاضی در این حوزه وجود داشته باشد به شرکت فرآورده‌های نفتی نسبت به اخذ مجوز و ایجاد آن مراجعه کند و این مجموعه حمایت لازم از سرمایه گذاران در این حوزه را دارد.

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، همچنین از فعال بودن ۶۰جایگاه سوخت مایع در استان خبر داد و گفت: این تعدادجایگاه نیاز استان را تامین می‌کند.

حبیبی با بیان اینکه در شهرستان زنجان مراکز مجازی برای دوگانه سوز کردن خودروها وجود ندارد، ابراز کرد: در حال حاضر دو واحد مجاز در شهرستان قیدار و یک واحد هم در سلطانیه در حوزه دوگانه سوز کردن خودروها فعال است.

وی به اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروها اشاره کرد و گفت: این طرح از هفته آینده اجرا می‌شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس irngv.ir ، بعد از وارد کردن مشخصات خودرو کد رهگیری دریافت و در نوبت دوگانه سوز شدن قرار گیرند و در این میان بعد از ثبت نام با درخواست کنندگان تماس گرفته می‌شود که به کدام نمایندگی باید مراجعه کنند.

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان به میزان مصرف بنزین در استان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف بنزین از ۲۴ آبان ماه تا پایان دی ماه کاهش خوبی داشته است.

حبیبی برمدیریت مصرف بنزین در استان زنجان تاکید کرد و یاد آورشد: یکی از سیاست‌های اصلی سهمیه‌بندی بنزین پیشگیری از آلودگی محیط زیست است و مردم باید به سمت مصرف پاک سی ان جی بروند.

کد خبر: ۳٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha