۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
وزارت جهادکشاورزی گزارش عملکرد منتشر کرد
در خصوص کمک به سه استان سیل زده و در سایت وزارتخانه

وزارت جهادکشاورزی گزارش عملکرد منتشر کرد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی، بخشی از اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای امدادرسانی در سه استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تشریح کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد موسوی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی وزارت جهاد، بخشی از اقدامات این وزارتخانه برای امدادرسانی در سه استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تشریح کرد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی با اشاره به این که تا کنون حدود ۲ هزار تن علوفه دام تامین و به صورت رایگان در مناطق سیل‌زده توزیع شده است، اظهار کرد: ۷۱۴ تن آرد، ۵۰ تن گوشت، ۱۰۱۰ تخته پتو، ۵۰۰۰ بسته غذایی و صدها قلم کالای مصرفی نیز در اختیار مردم مناطق سیل‌زده سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: جابجایی موقت ۲۱ هزار راس دام، دفن بهداشتی ۲۵۱۰ راس دام، واکسیناسیون ۲۱۱۰۰ راس دام، توزیع ۳۲۰۰۰ در واکسن و سمپاشی ۳ هزار مترمربع اماکن دامی، تخلیه آب از سطح حدود ۱۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی، بازسازی ۴۰ کیلومتر جاده های بین مزارع، ۱۰ کیلومتر انتقال آب با لوله و ۲ کیلومتر سیل بند از دیگر اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در سه استان سیل‌زده بوده است.
کد خبر: ۳٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha