۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
بازسازی کامل ۲۷۰ واگن مسافری در دستور کار راه آهن
مدیرعامل راه‌آهن خبر داد

بازسازی کامل ۲۷۰ واگن مسافری در دستور کار راه آهن

­رسولی، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال جهش تولید، عملیات بازسازی کامل ۲۷۰ واگن مسافری در کارخانجات داخلی در دستور کار شرکت راه آهن قرار گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی افزود: طرح بازسازی واگن‌های مسافری فرسوده در ۱۴ خرداد سال جاری کلید خورد و تعداد زیادی از این واگن ها پس از بازسازی کامل وارد ناوگان حمل و نقل ریلی کشور می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با همت شرکت های داخلی ۴۵ روز از آغاز طرح عملیات بازسازی کامل واگن های مسافری در این شرکت‌ها می‌گذرد و این اقدام جهادی خانواده بزرگ راه آهن برای توسعه صنعت ریلی کشور بسیار اقدام ارزشمندی است.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: بیش از ده سال بود این واگن‌ها در خطوط فرعی شبکه ریلی کشور متوقف شده بودند و بعضا شاهد آتش‌ سوزی و بروز سایر مشکلات در این زمینه بودیم.

رسولی افزود: عملیات بازسازی ۸۰ واگن مسافری شرکت قطارهای مسافری رعد تبریز در شرکت ایریکو آغاز شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مزیت بزرگ این اقدام ارزشمند جهادی در بازسازی واگن‌های مسافری این است که بدون اینکه تعداد صندلی های موجود در ناوگان ریلی کاهش یابد راه آهن می تواند همچنان به خدمات مطلوب خود به مسافران اقدام و شاهد رونق کار و اشتغالزایی در کارخانجات داخلی باشیم.

کد خبر: ۳۱٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha