۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
تکنولوژی کارخانه های آرد آذربایجان غربی قدیمی است
استاندار آذربایجان غربی:

تکنولوژی کارخانه های آرد آذربایجان غربی قدیمی است

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به قدیمی بودن تکنولوژی عمده کارخانه های آرد استان، از نوسازی ماشین آلات این کارخانجات حمایت می کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارخانه های آرد استان با اشاره به اهمیت این صنف در سبد غذایی مردم تصریح کرد: با توجه به اینکه تکنولوژی عمده کارخانه های آرد استان قدیمی است و این امر بر روی کیفیت نان تاثیر دارد، از نوسازی ماشین آلات برای ارتقای کیفیت نان، رضایتمندی مردم و صادرات آرد به دیگر کشورها حمایت می کنیم.

وی حمایت از صنعت آرد را ضرورتی مهم دانست و افزود: نهادهای متولی باید برای حمایت از ظرفیت های استانی در آرد سازی تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.

شهریاری بر هماهنگی صنف نانوایان و آردسازان جهت شکوفایی اقتصادی استان تاکید کرد و افزود: همکاری این دو صنف از طریق حمایت دستگاه های متولی از جمله غله و صمت می تواند زمینه های شکوفایی اقتصادی را منجر شود.

وی ادامه داد: اگر کارخانه های آردسازی بتوانند بر مشکلات فائق بیایند، می توانند زنجیره ارزش را تکمیل و از ظرفیت های موجود به نحو شایسته استفاده کنند.

در این جلسه مسائل و مشکلات مالیاتی، توزیع و حمل گندم و تعهدات ارزی کارخانه های آردسازی بیان و تصمیم گیری های لازم برای حل بخشی از آنها اتخاذ شد.

کد خبر: ۳۱٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha