۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
توزیع مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در آذربایجان غربی آغاز شد
با هدف تعدیل قیمت؛

توزیع مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در آذربایجان غربی آغاز شد

ارومیه- سرپرست مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: هم اکنون توزیع مرغ منجمد آماده طبخ به جهت تعدیل قیمت ها در سطح بازار و فروشگاه های زنجیره مصرف آغاز شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی، داود قربان نژاد گفت:  شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی از اوایل تیرماه تاکنون حدود ۲۵۰ تن محصول مرغ را با هماهنگی سازمان صمت، به قیمت مصوب ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان بین شهرستان‌های استان توزیع کرده و برای تنظیم بازار آمادگی توزیع حداقل ۶۰۰ تن را دارد.

قربان نژاد افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ آماده طبخ تازه در سطح بازار استان به منظور کنترل قیمت این محصول، شرکت پشتیبانی امور دام استان پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام به توزیع مرغ منجمد داخلی کشتار شده با خط دو (اتوماتیک) در سطح استان کرده است.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به وجود ذخایر قابل توجه در سردخانه این مجموعه، اقدام به توزیع گوشت مرغ منجمد آماده طبخ تازه به استان‌های آذربایجان شرقی به مقدار ۳۵۰ تن و اردبیل به مقدار ۱۰۶ تن شده است.

قربان نژاد گفت: گوشت مرغ‌های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه های استان و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد هستند.

کد خبر: ۳۱٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha