۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
پتانسیل ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در معادن دامغان وجود دارد
‌نماینده مردم دامغان در مجلس:

پتانسیل ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در معادن دامغان وجود دارد

سمنان– نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه معادن غنی در این شهرستان وجود دارد، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود می‌توان ۲۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اکبر علیزاده برمی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان، فرماندهان خط مقدم تولید هستند و نیاز است تا به‌صورت همه‌جانبه از این قشر حمایت کنیم، اظهار داشت: جنوب دامغان سرشار از معادن غنی است که می‌توان گفت پتانسیل ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی را دارد.

وی بابیان اینکه باید توجه به شعار سال و حرکت در تحقق این شعار و تقویت و حمایت از تولید در دستور کار مدیران استانی قرار گیرد، تصریح کرد: معادن جنوب دامغان یک فرصت طلایی برای اشتغال و اقتصاد منطقه و استان است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه لازم است برای تأمین آب پایدار و برق و رفع سایر مشکلات موجود، طرحی بلندمدت تدوین شود، افزود: این طرح در کنار رفع مقطعی و کوتاه‌مدت مشکلات الزامی است.

علیزاده برمی گفت: مس فلزی باارزش و دارای ارزش‌افزوده بالایی است و قطعاً سرمایه‌گذاری در این بخش، می‌تواند برای تقویت اقتصاد منطقه و استان بسیار مؤثر باشد.

کد خبر: ۳۱٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha