۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
اتمام ۱۲۵۰ پروژه نیمه تمام روستاهای گلستان در دستور کار قرار دارد
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان:

اتمام ۱۲۵۰ پروژه نیمه تمام روستاهای گلستان در دستور کار قرار دارد

گرگان- نصیبی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: اتمام هزار و ۲۵۰ پروژه نیمه تمام روستاهای استان در دستور کار قرار دارد و امسال تلاش داریم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی آن‌ها را به پایان برسانیم.

علی نصیبی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سال گذشته چهار هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف در روستاهای استان اجرا شد و امسال اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه روستایی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر گلستان دارای هزار و ۲۵۰ پروژه نیمه تمام روستایی است، افزود: اتمام این پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته است و تلاش داریم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی آن‌ها را به پایان برسانیم.

مدیرکل  امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان به اعتبارات روستاهای استان هم اشاره و بیان کرد: واریزی دولت به حساب دهیاری‌های استان در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ حدود ۱۳۴ درصد رشد داشت و از ۳۵ میلیارد و ۹۸۲ میلیون تومان به ۸۴ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته از محل ماده ۱۰ جهت جبران خسارت سیل به تاسیسات عمومی روستایی استان ۴۲ میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت که تاکنون ۵۰ درصد آن تخصیص یافته است.

نصیبی با این توضیح که مطابق قانون دهیاری‌ها نمی‌توانند در راستای اجرای پروژه دیون تعریف کنند، تصریح کرد: علاوه بر اعتبار جبران خسارت سیل ۵۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت به تاسیسات عمومی روستاها در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است و امیدواریم امسال بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام روستایی را به اتمام برسانیم.

کد خبر: ۳۱٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha