۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
برخورد با مراکز غیرمجاز خرید و فروش سیب صنعتی در آذربایجان غربی
معاون سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی خبر داد

برخورد با مراکز غیرمجاز خرید و فروش سیب صنعتی در آذربایجان غربی

ارومیه- معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی از برخورد با مراکز غیرمجاز خرید و فروش سیب صنعتی در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، اکبر کرامتی گفت: صاحبان کارخانه‌های مرتبط موظف هستند یا از مراکز مجاز فروش سیب صنعتی در استان و سردخانه ها خرید کنند یا به طور مستقیم با کشاورزان قرارداد ببندند.

وی گفت: باید با مراکز غیرمجاز خرید و فروش سیب صنعتی در استان برخورد شده و این بخش به صورت دائمی ساماندهی شده و در خصوص رسیدگی به وضعیت سیب صنعتی در این استان، نیازسنجی‌های لازم انجام شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مساحت باغ‌های سیب استان حدود ۶۰ هزار هکتار بوده که پیش‌بینی می‌شود از این باغ‌ها، یک میلیون و ۵۰ هزار تن سیب در سال جاری تولید شود.

کرامتی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ هزار تن از این محصول با عنوان سیب صنعتی تولید می‌شود که تصمیمات خوبی برای ساماندهی این موضوع و انتقال سیب‌ها به کارخانه گرفته شده است.

وی ادامه داد: مقرر شده که ۵۰ سردخانه برای تحویل سیب‌های صنعتی معرفی شوند و صاحبان کارخانه با این واحدهای سردخانه‌ای قرارداد لازم را منعقد کنند.

کد خبر: ۳۱٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha