۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
شهرک گلخانه‌ای سپهر چوپان آباد در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد
مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی البرز:

شهرک گلخانه‌ای سپهر چوپان آباد در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد

کرج- هاشمی نژاد، مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان البرز گفت: زیر ساخت‌های شهرک گلخانه‌ای سپهر چوپان آباد تا پایان شهریور ماه تکمیل و در اختیار متقاضیان و سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

سید هاشم هاشـمی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، با اعلام اینکه زیر ساخت‌های  شهرک گلخانه‌ای سپهر چوپان آباد تا پایان شهریور ماه تکمیل و در اختیار متقاضیان و سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت، افزود: این شهرک که خرداد ماه سال گذشته توسط استاندار البرز کلنگ زنی شد با اسـتفاده از اعتبارات ملی و استانی و همچنین اعتبارات سرمایه گذاران و متقاضیان در حال انجام است که با توجه به پیشرفت‌های فیزیکی طرح، امسال شاهد استقرار سازه‌های گلخانه‌ای شهرک خواهیم بود.

هاشمی نژاد گفت: طبق برنامه‌ریزیهای انجام شده در شـهرک گلخانه ای چوپان آباد بین ۱۱ تا ۱۴ هزار تن محصولات سبزی و صیفی تولید و زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر مستقیم و ۳۰۰ نفر غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: شهرک گلخانه ای چوپان آباد در وسعت ۵۰ هکتار و بر اساس سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌ها و بر مبنای طراحی انجام شده توسط مشاوره طراح در ۶۵ قطعه شش هزار متری به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان البرز افزود: در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پیش‌بینی ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای استان در بخش خصوصی حدود۳۵۰ هکتار خواهد بود و در بخش دولتی نیز ۱۰۰ هکتار در نظر گرفته شده که در قالب دو شهرک دولتی و ۱۲ شهرک خصوصی اقدام به توسعه گلخانه خواهند کرد.

هاشمی نژاد با اشاره به اهمیت توسعه شهرک‌های گلخانه ای و تمرکز و جدیت شرکت شهرک های کشاورزی بر این امر گفت: به افرادی که دارای زمین مسـتعد و منابع آب هسـتند اعلام آمادگی می‌کنیم، در صورت تمایل و تقاضا، در راستای صدور مجوزها و تسهیل در امور برای رفع موانع تولید حمایت و اقدام های لازم را انجام دهیم.

کد خبر: ۳۱٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha