۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
اخذ ۳۲۰۰ فقره سند تک برگی به نام دولت در استان همدان
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد:

اخذ ۳۲۰۰ فقره سند تک برگی به نام دولت در استان همدان

همدان - حسینی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تا کنون سه هزار و ۱۷۶ فقره اسناد تک برگی توسط راه و شهرسازی استان همدان به نام دولت اخذ شده است.

داریوش حسینی در گفتگو با بازار با بیان اینکه با تلاش همکاران حوزه معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی به طور کلی از نیمه دوم سال گذشته تا کنون موفق به اخذ سه هزار و ۱۷۶ فقره سند تک برگی املاک و اراضی دولت در سطح استان شده‌ایم، عنوان کرد: مستندسازی املاک و اراضی دولتی یکی از راه‌های حفاظت و صیانت از املاک دولت است.

وی افزود: بر اساس قانون جامع حدنگار و تکلیف ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن، اخذ و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ از اولویت‌های وظایف ابلاغی به راه و شهرسازی بوده است.

حسینی با بیان اینکه امسال طی برنامه‌ریزی صورت گرفته روند اخذ اسناد تک‌برگی و تبدیل اسناد دفترچه‌ای تداوم خواهد داشت، به عملکرد حوزه حقوقی طی سه ماهه نخست سال جاری اشاره و عنوان کرد: احکام قضائی بیشتر به نفع دولت صادر می‌شود و در سه ماهه امسال از مجموع ۲۴ پرونده مختومه در این حوزه ۱۳ پرونده به له دولت حکم صادر شده است.

وی یادآور شد: همچنین در سه ماهه اول سال جاری از مجموع ۵۲ پرونده در جریان ۳۳ پرونده له دولت صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در این سه ماهه واگذاری ۳۲ هزار و ۷۴۱ متر مربع زمین مسکونی و غیرمسکونی از طریق مزایده و پرداخت ۵۵ مورد ما به ازای ریالی به اقشار ویژه انجام شده است.

کد خبر: ۳۱٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha