۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
صدور ۱۱۲ هزار جلد سند مالکیت در گلستان 
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد؛

صدور ۱۱۲ هزار جلد سند مالکیت در گلستان 

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: تا کنون ۱۱۲ هزار و ۶۰۰ جلد سند مالکیت روستایی و شهری در استان گلستان صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گلستان، سید محمد حسینی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تعداد هشت هزار و ۶۲۱ جلد سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر کرده است که ۶ هزار و ۷۲۵ جلد آن در روستاها و هزار و ۸۹۶ جلد آن در شهرها بوده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود: از ابتدای سال‌جاری تا کنون هم دو هزار و ۴۹۳ جلد سند مالکیت شهری و روستایی صادر شده که دو هزار و ۹۱ جلد آن روستایی و ۴۰۲ جلد هم شهری بوده است.

حسینی مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها، افزایش بهای خانه‌های روستایی، سهولت در ارائه تسهیلات بانکی به روستائیان، حل اختلافات ملکی و غیره را از اهداف طرح سند دار کردن املاک روستایی و شهری دانست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطر نشان کرد: تاکنون در راستای مالکیت بخشی به املاک و عدالت اجتماعی، ۱۱۲ هزار و ۶۰۰ جلد سند مالکیت در استان گلستان صادر شده که ۱۰۶ هزار و ۳۱۳ جلد روستایی و ۶ هزار و ۲۸۷ جلد شهری بوده است.

وی با بیان اینکه شاخص برخورداری استان در صدور سند مالکیت ۴۶ درصد است، افزود: ۶۰۰ روستا و ۱۳ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است که امیدواریم با دستور ویژه مقام معظم رهبری برای واگذاری این املاک به مردم، شاهد جهش در صدور اسناد مالکیت در استان گلستان باشیم.

کد خبر: ۲۷۰٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • پرویز IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      اقای حسینی مردم استان گلستان مشکل سند حتی روستاها بزرگ گرگان پیرواش جز است مسکونی وکشاورزی هنوز حل نشده مراجع مکنی یک بعانیه ثبت میاره تکلیف ما مردم همه روستا مشکل دارند لطفا پیگیر باشید