۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
۶ هزار و ۳۹ پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین تشکیل شد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

۶ هزار و ۳۹ پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین تشکیل شد

قزوین- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: شش هزار و ۳۹ پرونده با اشتغال ۱۰ هزار و ۱۳۶ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به مبلغ یک صد میلیارد تومان تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین، رضا گروسی افزود: از این تعداد پرونده تاکنون سه میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخته شده است.

وی افزود: از ۱۵ بانک دولتی و خصوصی استان ۱۱ بانک برای پرداخت تسهیلات کرونا اقدام کرده‌ و بانک ملی و صادرات بیشترین پرداختی را داشته‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۷۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه با همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های عامل جذب شود.

گروسی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان شناور است، گفت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

وی گفت: این تسهیلات با بازپرداخت دو ساله، بهره بانکی ۱۲ درصد و سه ماه دوره سکون و خواب به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و مدت زمان ثبت نام آن نیز تا پنجم مردادماه تمدید شده است.

کد خبر: ۳۱٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha