۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
ظرفیت دیتا و مخابرات استان سمنان در حوزه گردشگری ارتقاء یافته است
مدیر مخابرات منطقه سمنان:

ظرفیت دیتا و مخابرات استان سمنان در حوزه گردشگری ارتقاء یافته است

سمنان- مدیر مخابرات منطقه سمنان با بیان اینکه ظرفیت دیتا و مخابرات حوزه گردشگری استان ارتقاء یافته است، گفت: این مهم می‌تواند سبب جذب بیشتر گردشگر و در نتیجه ایجاد مزیت‌های اقتصادی بیشتر برای استان شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید دایی ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور شهرداران استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ظرفیت دیتا و تلفن در شهرهای گردشگری استان سمنان ارتقا یافته است، ابراز کرد: این امر در چارچوب قانون صورت گرفته و اقدامات خوبی را در سال های گذشته در این‌ حوزه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این ارتقای زیرساختی به جذب بیشتر گردشگر و ارائه خدمات بهتر به آنان منجر می شود، ابراز کرد: جذب گردشگر به ایجاد مزیت های اقتصادی بهتر برای استان منتهی خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش هایی که صورت گرفته زیرساخت های لازم برای راه‌اندازی سامانه جامع شهر هوشمند در تمامی مراکز شهرستان های استان وجود دارد، تاکید کرد: برخی نواقص احتمالی تا روزهای آینده برطرف می شود.

دارایی با بیان اینکه سمنان در شاخص توسعه ارتباط در بین دیگر استان‌ها در رتبه دوم کشور قرار دارد، افزود: این آمار نشان می‌دهد که در حوزه آی تی سی در سال های گذشته در نقاط‌ مختلف این دیار اقدام های قابل توجهی انجام شده است.

وی افزود: شرکت مخابرات منطقه سمنان در سال های گذشته تلاش کرده است تا شاخص توسعه ارتباط به صورت یکسان در تمامی نقاط استان تحت پوشش قرار گیرد.

کد خبر: ۳۱٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha