۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
۹۱۰ واحد صنفی و خدماتی در زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۹۱۰ واحد صنفی و خدماتی در زنجان پلمب شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا پایان تیرماه بیش از ۹۱۰ واحد صنفی و خدماتی در استان زنجان به علت عدم رعایت دستور ستاد کرونا و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا واحدهای صنفی و خدماتی که پروتکل‌های لازم را رعایت نکردند پلمب می شوند و در خصوص سلامتی مردم با کسی شوخی نداریم. 

وی اظهار کرد: متاسفانه در مجتمع های تجاری و پاساژهای استان پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود و فقط مردم از ماسک استفاده می کنند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا پایان تیرماه بیش از ۹۱۰ واحد صنفی و خدماتی در استان زنجان به علت عدم رعایت دستور ستاد کرونا و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

موسوی تاکید کرد: بر اساس ستاد اعلام کرونا تمام افراد ملزم به زدن ماسک هستند و هر روز باید صنف مربوطه ضدعفونی شود. 

وی با بیان اینکه شهرستان زنجان بیشترین واحد صنفی پلمب را به خود اختصاص داده است، ابراز داست: مجتمع های تجاری در استان اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل می شود. 

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه نانوایی  ها و آرایشگاه‌های زنانه بیشترین تخلفات در استان را به خود اختصاص دادند، افزود: آرایشگاههای مردانه در استان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند. 

کد خبر: ۳۱٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha