۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در کردستان ۴۰ درصد افزایش یافت
معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق کردستان:

اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در کردستان ۴۰ درصد افزایش یافت

 کردستان- معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش بازار به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبید علیمحدی اظهار داشت: اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق به منظور ارتقاء و بهبود کیفیت ولتاژ مشترکان، رفع حریم خطوط شبکه های برق، کاهش تلفات فنی و غیرفنی، به حداقل رساندن خاموشی‌های ناخواسته به دلیل شرایط جوی نامساعد در سطح روستاها و شهر های استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار افزود: بیشترین حجم فیزیکی و همچنین اعتبار لازم برای پروژه های اصلاح و بهینه سازی مختص به پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار بوده است که با هدف ارتقاء شاخص ها و استاندارد سازی شبکه، اجرا و به بهره برداری رسیده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: بیش از ۱۳۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در سه ماهه نخست سال جاری تبدیل شده است.

علیمحمدی یادآور شد: بر اساس اهداف تعیین شده تا پایان سال در این خصوص تبدیل بیش از دو هزار کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در سطح استان می شود.

وی افزود: اصلاح خطوط فشار ضعیف، اصلاح خطوط فشار متوسط و اصلاح و اصلاح پست های توزیع  از دیگر پروژه های اجرا شده استان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال طی سه ماهه نخست سال جاری است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: با اجرای پروژه های مذکور با اعتباری بیش از  ۳۵۰ میلیارد ریال ضمن بهینه‌سازی و استاندارد سازی تجهیزات شبکه، در آینده ای نزدیک شاهد افزایش قابلیت اطمینان شبکه و دستیابی به شاخص ها و استاندارد های ملی خواهیم بود.

کد خبر: ۳۱٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha