۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
لزوم اتمام ۳۰ پروژه نیمه تمام در کردستان تا پایان سال جاری
استاندار کردستان تاکید کرد

لزوم اتمام ۳۰ پروژه نیمه تمام در کردستان تا پایان سال جاری

کردستان- استاندار کردستان بر اتمام ۳۰ پروژه نیمه تمام در استان تاکید کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز این تعداد پروژه را می‌توان از محل فروش املاک مازاد دستگاه‌های دولتی تامین کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهمن مرادنیا پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی واحدهای تابعه استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی استان کردستان که در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های دولتی استان اموالی دارند که برای آنها بلااستفاده است بنابراین در شرایط کنونی برای رفع بسیاری از مشکلات و تامین اعتبار پروژه‌ها باید اقدام به فروش و واگذاری آنها به بخش خصوصی کنند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد درآمد حاصل از فروش اموال مازاد به خود دستگاه ها و اتمام پروژه ها اختصاص پیدا می کند، اضافه کرد: ۳۰ پروژه بزرگ در استان داریم که برای اتمام آنها تا پایان سال باید برنامه‌ریزی شود.

استاندار کردستان اعلام کرد: براساس بررسی‌های انجام شده از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان می‌توان حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرد و بخشی از این مبلغ را باید برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام هزینه کرد.

مرادنیا یادآور شد: بدون شک با انجام اقدام مذکور وضعیت اشتغال استان بهبود پیدا می کند و رتبه استان در بسیاری از شاخص های توسعه هم ارتقا می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی سهام عدالت به منظور کمک به معیشت مردم به ویژه قشر ضعیف انجام شده است، گفت: امکان دارد هنوز  افرادی از افزایش ارزش سهام عدالت اطلاع چندانی نداشته باشند بنابراین می‌طلبد در این خصوص اطلاع رسانی خوبی صورت گیرد تا این قشر هم نسبت به فروش یا عدم فروش سهام خود اقدام کنند.

کد خبر: ۳۱٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha