۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
دولت قدرت کنترل بازار دلار را ندارد/ قیمت واقعی دلار زیر ۱۰ هزار تومان است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

دولت قدرت کنترل بازار دلار را ندارد/ قیمت واقعی دلار زیر ۱۰ هزار تومان است

کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نوسانات قیمت ارز در بازار، گفت: متاسفانه دولت قدرت کنترل بازار دلار را ندارد و تنها نظاره گر بازار ارز و نوسانات موجود در این بازار است.

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به نوسانات قیمت دلار گفت: دولت در زمینه منابع ارزی دچار اشتباه شد.

وی تاکید کرد: اشتباه دولت در زمینه منابع ارزی از این قرار بود که این منابع را درست زمانی که نباید در بازار توزیع می‌کرد، دست به توزیع منابع ارزی زد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: پیرو این اقدام بسیاری از دلالان اقتصادی به بازار دلار آمده و منابع ارزی را جمع آوری کردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیریت غلط دولت در زمینه ارز، گفت: متاسفانه دولت قدرت کنترل بازار دلار را ندارد لذا  دولت تنها نظاره گر بازار ارز و نوسانات موجود دراین بازار است.

کوچکی نژاد بیان داشت: به اعتقاد بنده تنها راه حل کنترل بازار ارز نظم بخشیدن به واردات است آن هم واردات کالاهای اساسی چرا که مواد اولیه نیاز ضروری بسیاری از کارخانجات ما را تشکیل می دهد.

این نماینده مجلس گفت: در حال حاضر واردات کالاهای اساسی با ارز ۲۲ الی ۲۵ هزار تومانی شبیه به یک بحران است چرا که در پی این موضوع قیمت‌ها به طور سرسام آوری رشد خواهد کرد.

کوچکی نژاد تصریح کرد: در واقع قیمت واقعی دلار زیر ۱۰ هزار تومان است.

کد خبر: ۳۱٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha